6 Mart 2014 Perşembe

Watsons Kadınlar Günü İndirimi ve Alışverişim

Merhabalar hepinize!
İndirimlere bayılıyorum her kadın gibi.. Watsons da kadınlar günü için çok güzel bir indirim yapmış hemen paylaşmak istedim. 6-9 Mart arası geçerli bu indirim. Loreal Paris, Garnier, Niveanın tüm cilt bakım ürünlerinde %50 indirim var :)) Makyaj ürünlerinde de var sanırım ama onlara pek bakamadım emin değilim :)
Aldıklarım bunlar 3 şey almaya gitmiştim sadece ama denemek istediklerimi indirimde görünce dayanamadım. Yinede kendimi kaybetmedim, mutluyum :D
Garnier Makyaj Temizleme Suyu : İçeriğinde zararlı olarak bildiğim bir madde yok. Hakkında güzel şeyler okumuştum. Tüm yüze, gözler dahil, uygulanabiliyor. Eve geldiğimde hemen denedim. İlk izlenimim gayet güzeldi. Fiyatı normalde 16.90 ben 8.45'e aldım.
Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi: Bunu sadece dikkatimi çektiği için aldım. İyiki de almışım. İlk izlenimlerim çok güzel. Nivea'nın neredeyse tüm göz makyaj temizleyicilerini almıştım ama aradığımı bulamamıştım. Daha önce Garnier'de kullanmıştım ama o berbattı. Her seferinde 5-6 kirpik döküyordu. Nivealar en azından kirpiklerime zarar vermiyor. Bununla temizleyince de pamukta 1 kirpik gördüm. Eğer bu da dökerse bir daha  Garnier almam sanırım. Normal fiyatı 12.50 indirimli fiyatı 6.25  :)
Loreal Paris Triple Active Eyes Göz Kremi: Bu benim ilk göz kremim. Gençler için uygun bir ürün. Sadece nemlendirici etkisi var. Eğer göz makyajı yapıyorsanız makyajınızı temizledikten sonra göz altlarını nemlendirmek çok önemli bence. Göz kremi için 25-30ları beklemeye gerek yok.Bunuda kullandım hemen, gayet güzeldi. Normal fiyatı 20.99 indirimli fiyatı 10.50 
Nivea Aqua Sensation Nemlendirici : İşte bu benim canımm! 3. kutum bu. Şurada tanıtmıştım, severek kullanıyorum. Fiyatı normalde 27.25 miş, indirimli 13.63 oldu :D

Blistex Medplus: Blogger ların çok beğendiği bir üründü genelde. Meraktan aldım ve bayıldım. Mentol içeriyor bu sayede dudakları serinletiyor ve rahatlatıyor. Ağzınıza mentollü sakız attığınız oluşan his dudaklarınız oluşuyor. 5 dk sonra geçiyor o his. Nivea dudak koruyucuların içinde bir madde olduğunu, bu madde sayesinde dudağın önce nemlenip sonra kuruduğunu duymuştum. Bu sayede ürün daha çok kullanılıyor,çabuk bitince satışı daha çok oluyor(muş). Ne kadar doğru bilemem ama Nivea koruyucuların dudakta kuru bir his bıraktığı gerçek. Bu öyle değil işte. Çok sevdim ben. Fiyatı 9 TL.
Watsons Cucumber Cooling Mask: Eskiden yaprak maskeleri ya da hazır maskeleri çok severdim. Sonra cildime fazladan kimyasal sürme fikri hoş gelmedi ben de bir süredir çeşitli ev yapımı maskeler deniyorum. En sevdiğim bal maskesi. Bunun içeriği temizdi içinde kil, deniz mineralleri ve salatalık özü olduğu yazıyordu bende aldım. Aslında fiyat tamamlamak için aldım. Her 25 TL'lik alışverişe 5 TL hediye çeki veriyorlar da :D 6-9 Mart arası yapılan alışverişlerde veriyorlar 10 Mart- 15 Nisan arasında kullanıyoruz. Maskenin fiyatı 3.25 
Çok yoğun bir gündü benim için, çok yoruldum. Cilt bakımımı yapıp yatacağım. Uyumak da cilt için çok faydalı. Uykusuz kalmayalım hiçbirimiz. Hepinize mışıl mışıl uykulu geceler, hoşçakalın!

4 yorum:

  1. garnier'in göz makyaj temizleyicisini denemek isterim benim şu an kullandığım neutrogena'ya ait. makyajı iyi çıkarsa da biraz yağlı bir kalıntı oluşuyor, gerçi yüzümü yıkayınca geçiyor ama :D
    Bir de Blistex'in dudak koruyucu da iyiymiş. Niveadan sıkıldım artık! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blistex bir harika! Kokusunu herkes salepe benzetiyor :D

      Sil
  2. Kadınlar günü indiriminden ben de garnierin temizleme suyunu almıştım ama göz makyajını çıkartma konusunda çok memnun kalmadım açıkcası.:) blogunu takibe aldım kendi bloguma da bekliyorum.:))
    http://makyajileilgilihersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bu konuda çok da iyi değil, ama fiyatına göre mükemmel iş çıkartıyor bence :)) Hemen geliyoruum :))

      Sil