21 Ocak 2014 Salı

Nivea Stay Clear Arındırıcı Tonik

Merhabalar!
Taze bir blogger olarak bugün google friend connect izleyicilerimin kaybolması beni çok üzdü. Neyseki sorun bende değilmiş herkese olmuş başka bir blogtan nasıl çözüleceğini de öğrendim ve çözdüm. Ne varsa bloglarda var :D
Dün tanıttığım temizleme jelinin toniğini tanıtmak istiyorum bugün.
Daha önce Olay'in bir toniğini kullanıyordum ve hiç memnun değildim. Cildimi kızartıyordu bazen yakıyordu ve görünürde hiç iyi etkisi yoktu. Bu toniği Watsonsdaki bayanın ısrarlarıyla aldım ve çok memnun kaldım.
Aldığım günden beri her akşam jelini ve toniğini düzenli olarak kullandım. Gerçekten işe yaradılar. Toniğin neden gerekli olduğunu anladım bu tonikle :) Çok hoş bir kokusu var beni hiç rahatsız etmedi aksine hoşuma gitti. 
Parlamaya karşı çok bir etkisini görmedim. Parlama karşıtı bir tonik arıyorsanız niveanın matlaştırıcı toniğine kesinlikle bakın derim. Sürdüğünüz an matlaştıran işini yapan bir tonik. 
Neyse konumuz bu tonik. Cildi germeden temizliyor ferahlatıyor. 
İçeriğinide çekmek istedim ama ışıktan sanırım fotoğraf makinem okumadı bir türlü. Kısaca deniz mineralleri içeriyor ve paraben içermiyor diyebilirim.
Hoşçakalın!

2 yorum:

  1. Niveanın matlaştırıcı toniğini ben kullanıyorum ve gerçekten seviyorum. Gün içinde yağlanan cildimin hakkından ancak o geliyor :D
    Ayrıca bu tonik de güzelmiş siyah noktalarım olursa kullanırım :D

    YanıtlaSil
  2. Umarım olmaz ve kullanmanda gerekmez :D Ama olursa kesinlikle tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil