19 Ocak 2014 Pazar

Watsons Pirinç Özlü ve B3 Vitaminli Maske

Merhabalar herkese! Bloğumun ilk yazısıyla karşınızdayım. Bakım konusuyla başlamak istedim. Ve geçelim ürünümüze..

Ürün cildi aydınlatmayı ve cilde doğal ışıltısını kazandırmayı vaat ediyor.
Bu tip hazır maskeler benim cildime üç aşamada etki eder.
1. Aşama: Maske yüzümdeyken birazcık yanma ve kaşıntı hissi oluşturur.( Hassas cilde sahip değilim, maskenin soğukluğundan olabilir.)
2.Aşama: Maskeyi çıkarttıktan sonraki ilk 10 dakika hafif yanma hissi oluşur ve cildim maske kalıntılarını emene kadar rahatsız olurum. Acaba iyi değil mi bu maske derim hep.
3. Aşama: Maskeyi çıkarttıktan yarım saat sonra ya da ertesi sabah yüzümün yumuşacık olduğunu ve ışıldadığını görüp mutlu olurum. 
Bu maske de beni yanıltmadı.(Ne mutlu bana :D )
Maskeyi yüzümde yaklaşık 20 dakika beklettim çıkarttığımda yukarıda yazdığım şeyleri hissettim. Kısaca ben bu maskeyi gayet beğendim. 
Paraben, alkol ve lanolin içermemesi hoşuma gitti ne kadar az kimyasal o kadar iyi sonuçta. Detaylarıyla ne yaptıklarını bilmesem de iyi olmadıklarını biliyorum. 
Ayrıca pirincin cilt beyazlatma özelliği var. Tek seferde olmasa da düzenli kullanımla cilt rengini açar(mış).
 Hoşçakalın!




4 yorum:

  1. Benim de kendime maske stoğu yapmam lazım. Bunu beğendim.. :) Umarım geçen sefer olduğu gibi maske yüzümdeyken uyuyakalmam.
    Korelilerin maskelerini seviyorum yaa :D

    YanıtlaSil
  2. Benim de elimdekiler bitti bir ara watsonsı ziyaret etmeliyiz. Maskeyle uyumak çok rahatlatıcı olmuştur bence serin serin :)) Bende, bembeyaz ve pürüzsüz ciltlerinin sırlarından biri bu bence :D

    YanıtlaSil
  3. Pirincin o özelliğini ben de duymuştum. Fiyatı ne kadardı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 TL'ydi küsüratı varmıydı hatırlamıyorum ama yoktu sanırım :))

      Sil