20 Ocak 2014 Pazartesi

NİVEA CLEAN DEEPER YÜZ TEMİZLEME JELİ

Merhabalar! Bugün sizlere çok beğendiğim bir ürünü tanıtacağım. Karma cilde sahibim. Burun çevrem çok sorunlu maalesef.. Devasa siyah noktalarım var(dı), burnum çok yağlıdır ve yüzümde sivilce çıkarsa genelde burun çevremde çıkar. Şuana kadar kullandığım hiçbir ürün bunu değiştirmemişti. Temizleyicilerin etkisi 5 dakika sürüyordu ama bu ürün bambaşka çıktı. Gelelim ürünümüze...
Her akşam yüzümü bu jelle yıkıyorum. Daha sonra toniğini kullanıyorum. (Belki düzenli kullandığım için belki de ürün gerçekten etkilidir) Bu jel benim devasa siyah noktalarımı gözle görülür biçimde azalttı ve gözeneklerimi küçülttü. 
İlk kez bir ürünün üzerinde yazan görevi bu kadar iyi yaptığını gördüm. Belki de bende görevimi iyi yaptım. Watsonsdaki görevli düzenli kullanımın çok çok önemli olduğunu söylemişti. Tabiki etkisi sonsuza kadar sürmüyor ve parlama konusunda net bir şey söyleyemem ama siyah noktalarda ciddi etkisi var.
İçinde büyük mavi tanecikler ve çok minik görünmeyen tanecikler var. O tanecikler sayesinde siyah noktalarınızı temizlediğini hissediyorsunuz.
Benim dudak çevrem kurudur bu yüzden dudak çevreme sürmüyorum sadece yağlı bölgelere sürüyorum. Yıkadıktan sonra da nemlendirici sürüyorum. 'Gıcır gıcır' temiz bir cilde sahip oluyorum.
Yağlı veya sorunlu bir cildiniz varsa bu ürün sizi büyük ihtimal memnun eder. Normal-kuru cildiniz varsa bu ürün daha da kurutabilir. Karma cildiniz varsa da benim gibi sadece yağlı kısımlara sürerek kullanabilirsiniz.
Hoşçakalın!

Güncelleme: 09.07.2014
Bu jeli dün bitirdim. Kısaca tekrar bahsetmek istedim. Çoğu Nivea ürünümde yaşadığım sorunu bunda da yaşadım başlarda etkisi gerçekten harikaydı, hatta şuan bile sürdüğüm an iyi ama uzun vadede cildimi daha da kötüleştiriyor. Cildimin yağlılığını artırdı. Çok düzenli ve iyi temizlememe rağmen geniş olmayan gözeneklerim genişledi. Bunun sebebi de sanırım cildimi yağlandırması. Şuan siyah noktaları temizlemede de eskisi kadar iyi değil. Anlık yağı kiri iyi temizliyor ama artık cildim eskisi kadar mat kalmıyor. Sürekli burun çevrem yağlanıyor. Oysaki ilk aylarda çok mutlu ve umutluydum bu jelden. Sonuç hüsran bir daha almam. Hatta bir daha Nivea almayı pek düşünmüyorum. Bu serinin toniğini hala seviyorum onu da belirteyim hakkını yemiş olmayayım :D İçeriği zararlı maddelerle doluymuş.Şuradan içeriğindeki maddelerin yarar ve zararlarına sivilce yapma ihtimallerine bakabilirsiniz. İçinde yararlı bir şey yokmuş resmen :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder